Logo
Zmień język ‍
  • PolskiPolski
  • EnglishEnglish
 
  • Numery
  • Autorzy
  • Działy
  • Wyrażenia
  • Afiksy
  • Informacje 
    • O projekcie
    • O wydawnictwie
    • Historia czasopisma 1901-1939
    • Historia czasopisma 1948-2015
    • Rola czasopisma
    • Redaktorzy
    • Apel do autorów
  • Kontakt
  •  

Wyrażenie: fast food

2 artykuły

  • Anna Pięcińska Nowe zjawiska w polskiej rzeczywistości widziane przez pryzmat języka: fast food, talk-show 10/2000, s. 64-72
  • Beata Nowakowska Fast food, McDonald’s, Big Brother i współczesna rzeczywistość 6/2013, s. 83-87

© 2016-2017 Uniwersytet Warszawski. Prace sfinansowane ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki. ISBN 978-83-64006-70-8.