Polski
English
Numery
Autorzy
Działy
Wyrażenia
Afiksy
Informacje
O projekcie
O wydawnictwie
Historia czasopisma 1901-1939
Historia czasopisma 1948-2015
Rola czasopisma
Redaktorzy
Apel do autorów
Kontakt
Słowo kluczowe: formy adresatywne
Artykuły 21-25 z 29
Antonina Grybosiowa
Między kulturą wysoką a masową. Propozycja językowo-kulturowa w audycji telewizyjnej
Kawa czy herbata
4/2004, s. 3-9
Antonina Grybosiowa
Feministyczne reinterpretacje językowego obrazu świata Polaków
2/2006, s. 74-79
Przemysław Wiatrowski
Nadawca i odbiorca w listach prywatnych Jana Pawła II do Marka i Zofii Skwarnickich
3/2007, s. 13-24
Wioletta Orlińska
Kilka aspektów ewolucji języka tekstów reklam w Polsce w latach 1990-2001 – elementy perswazji retorycznej w reklamie. Analiza diachroniczna
3/2007, s. 29-35
Małgorzata Marcjanik
Retoryczny wymiar językowej grzeczności. Na przykładzie form adresatywnych w komunikowaniu społecznym
6/2013, s. 74-82
Poprzednie