Logo
Change language ‍
  • PolskiPolski
  • EnglishEnglish
 
  • Issues
  • Authors
  • Sections
  • Phrases
  • Affixes
  • Information 
    • Project
    • Publisher
    • History 1901-1939
    • History 1948-2015
    • Role
    • Editors
    • Appeal to authors
  • Contact
  •  

Keyword: formy adresatywne

Articles 21-25 z 29

  • Antonina Grybosiowa Między kulturą wysoką a masową. Propozycja językowo-kulturowa w audycji telewizyjnej Kawa czy herbata 4/2004, s. 3-9
  • Antonina Grybosiowa Feministyczne reinterpretacje językowego obrazu świata Polaków 2/2006, s. 74-79
  • Przemysław Wiatrowski Nadawca i odbiorca w listach prywatnych Jana Pawła II do Marka i Zofii Skwarnickich 3/2007, s. 13-24
  • Wioletta Orlińska Kilka aspektów ewolucji języka tekstów reklam w Polsce w latach 1990-2001 – elementy perswazji retorycznej w reklamie. Analiza diachroniczna 3/2007, s. 29-35
  • Małgorzata Marcjanik Retoryczny wymiar językowej grzeczności. Na przykładzie form adresatywnych w komunikowaniu społecznym 6/2013, s. 74-82
Previous

© 2016-2017 Uniwersytet Warszawski. Prace sfinansowane ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki. ISBN 978-83-64006-70-8.