Logo
Zmień język ‍
  • PolskiPolski
  • EnglishEnglish
 
  • Numery
  • Autorzy
  • Działy
  • Wyrażenia
  • Afiksy
  • Informacje 
    • O projekcie
    • O wydawnictwie
    • Historia czasopisma 1901-1939
    • Historia czasopisma 1948-2015
    • Rola czasopisma
    • Redaktorzy
    • Apel do autorów
  • Kontakt
  •  

Słowo kluczowe: slogan

10 artykułów

  • M. S. [Mieczysław Szymczak] Konkurs na hasła reklamowe Polskich Linii Lotniczych »LOT« 5/1979, s. 257-260
  • R. S. [Roxana Sinielnikoff] Reklamy 8/1994, s. 69-74
  • Irena Kamińska-Szmaj Slogan reklamowy — budowa składniowa 4/1996, s. 13-22
  • Irena Kamińska-Szmaj Słownictwo charakterystyczne dla tekstów reklamowych 6/1998, s. 5-11
  • Danuta Załęcka Reklamy papierosów a problem rozumienia 8/2001, s. 41-47
  • Bartłomiej Guz Język wchodzi w grę - o grach językowych na przykładzie sloganów reklamowych, nagłówków prasowych i tekstów graffiti 10/2001, s. 9-20
  • Artur Matkowski Małysz a mowa polska 3/2003, s. 33-42
  • Józef Jaworski Slogany i hasła używane w okresie powstania kościuszkowskiego (poświadczone w tekstach publicystycznych) 2/2007, s. 37-53
  • Yordanka Ilieva-Cygan Próba charakterystyki języka motoryzacyjnych reklam prasowych 5/2011, s. 78-87
  • Ewa Kołodziejek Krem dla komfortu Twojej skóry – o (nie)nowej konstrukcji składniowej rozpowszechnianej przez reklamy 4/2013, s. 45-51

© 2016-2017 Uniwersytet Warszawski. Prace sfinansowane ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki. ISBN 978-83-64006-70-8.