Słowo kluczowe: język mediów
Artykuły 1-20 z 58
- J. [Józef] Rossowski Język naszego radia 5-6/1932, s. 92-94
- Rz. [Jan Rzewnicki] Zapytania i odpowiedzi 3/1935-1936, s. 73-76
- A. S. [Andrzej Sieczkowski] Co piszą o języku? 3/1935-1936, s. 78-79
- A. S. [Andrzej Sieczkowski] Co piszą o języku? 2/1935, s. 41-43
- S. S. [Stanisław Szober] Zapytania i odpowiedzi 1/1936-1937, s. 24-26
- Witold Doroszewski Językoznawstwo a radiofonia 3/1938-1939, s. 31-32
- Gabriel Karski Z mojego obserwatorium. (Rozdział drugi) 10/1967, s. 446-454
- Witold Kochański Z mojego notatnika I 1/1969, s. 30-31
- W. D. [Witold Doroszewski] Obrona czystości języka. Straż pożarna-straż ogniowa. Sponad 1/1969, s. 43-47
- Jerzy Podracki, Grzegorz Walczak Język w radiu i telewizji 6/1975, s. 310-317
- Antonina Grybosiowa Nieodmienność imion typu Aldo, Renato, Francesco w języku prasy, radia i telewizji 9/1978, s. 416-419
- M. S. [Mieczysław Szymczak] Konkurs na hasła reklamowe Polskich Linii Lotniczych »LOT« 5/1979, s. 257-260
- Anna Piotrowicz Konstrukcje pleonastyczne w języku radia i telewizji 9/1982, s. 621-628
- Alena Macurová O funkcjach społecznych, charakterystyce komunikacyjnej i charakterze językowym masowego przekazu (zwłaszcza tzw. mówionej publicystyki) 2/1984, s. 79-83
- Marian Jurkowski problematyka badań nad językiem radia 2/1984, s. 94-99
- Joanna Mietła Multiwerbizmy w języku polskich i czeskich reklam środków farmaceutycznych 7/1994, s. 40-51
- R. S. [Roxana Sinielnikoff] Reklamy 8/1994, s. 69-74
- Jan Ożdżyński Niektóre możliwości gramatyki komunikacyjnej w opisie telewizyjnych rejestrów wypowiedzi 7/1995, s. 34-50
- Irena Kamińska-Szmaj Slogan reklamowy — budowa składniowa 4/1996, s. 13-22
- Jadwiga Lizak Sposoby wartościowania w reklamie telewizyjnej skierowanej do dzieci 8/1997, s. 43-49