Słowo kluczowe: język mediów
Artykuły 21-40 z 58
- Magda Witucka Jak opisuje się zapachy w reklamie perfum? 3/1998, s. 1-8
- Irena Kamińska-Szmaj Słownictwo charakterystyczne dla tekstów reklamowych 6/1998, s. 5-11
- Kazimierz Ożóg Moda na potoczność w tekstach oficjalnych 8-9/1999, s. 29-37
- Bożena Hałas, Anna Wojciechowska Kontekst a innowacje leksykalne w prasie 8-9/1999, s. 64-72
- Jadwiga Lizak Elementy reklamy w języku dzieci przedszkolnych 8-9/1999, s. 108-114
- Danuta Załęcka Reklamy papierosów a problem rozumienia 8/2001, s. 41-47
- Bartłomiej Guz Język wchodzi w grę - o grach językowych na przykładzie sloganów reklamowych, nagłówków prasowych i tekstów graffiti 10/2001, s. 9-20
- Joanna Piller Recepcja reklam telewizyjnych przez najmłodszych odbiorców i jej wpływ na ich język 10/2002, s. 31-44
- Agnieszka Rosińska Jak reklamuje się perfumy 1/2004, s. 65-73
- Michał Wiśnicki Słownictwo telewizyjnego komentarza sportowego (na przykładzie transmisji z meczów piłkarskich) 8/2004, s. 49-63
- Joanna Smól Perswazja w informacji telewizyjnej 6/2005, s. 48-57
- Ewa Zalewska-Greloch Reklama w Internecie – polski punkt widzenia 1/2006, s. 29-41
- Wioletta Orlińska Kilka aspektów ewolucji języka tekstów reklam w Polsce w latach 1990-2001 – elementy perswazji retorycznej w reklamie. Analiza diachroniczna 3/2007, s. 29-35
- Jagoda Rodzoch-Malek Językowe mechanizmy zjednywania odbiorcy w reklamie religijnej 10/2008, s. 71-84
- Kamila Gądek Cudzysłów jako wyraz niepewności i dystansu w tekstach dotyczących gier komputerowych 2/2009, s. 58-68
- Kamila Gądek Metody opisu interakcji: gracz – postać – elementy świata gry w języku graczy komputerowych 4/2009, s. 52-64
- Antonina Grybosiowa Współczesne tendencje ograniczania wariantywności składniowo-semantycznej 9/2009, s. 9-15
- Natalia Urbańczyk-Adach Zakres użycia przyimka dla we współczesnej polszczyźnie 9/2009, s. 16-25
- Walery Pisarek Czy się zmienia język w prasie? 10/2009, s. 5-14
- Marcin Zabawa Begergate, Konkubina gate, Pierścień-gate: o poważnym i mniej poważnym użyciu cząstki -gate w polskim Internecie 10/2009, s. 32-42