Słowo kluczowe: język Internetu
Artykuły 1-19 z 30
- Joanna Jagodzińska Uśmiech i śmiech w dyskusjach internetowych — o sposobach zapisu uczuć towarzyszących wypowiedzi 3/2000, s. 38-49
- Ewa Zalewska-Greloch Reklama w Internecie – polski punkt widzenia 1/2006, s. 29-41
- Kinga Geben Język internautów wileńskich 3/2008, s. 62-72
- Kamila Gądek Cudzysłów jako wyraz niepewności i dystansu w tekstach dotyczących gier komputerowych 2/2009, s. 58-68
- Kamila Gądek Metody opisu interakcji: gracz – postać – elementy świata gry w języku graczy komputerowych 4/2009, s. 52-64
- Marcin Zabawa Begergate, Konkubina gate, Pierścień-gate: o poważnym i mniej poważnym użyciu cząstki -gate w polskim Internecie 10/2009, s. 32-42
- Tomasz Chyrzyński Tendencje w tworzeniu pseudonimów internetowych przez użytkowników polsko- i angielskojęzycznych – analiza porównawcza 3/2010, s. 81-96
- Joanna Smól Językowe sposoby wyrażania negatywnych emocji w komentarzach użytkowników serwisu aukcyjnego „Allegro” 5/2010, s. 51-61
- Marcin Zabawa Awatar, pokój, centrum i inne: najnowsze zapożyczenia semantyczne w języku polskim 10/2010, s. 80-90
- Alina Naruszewicz-Duchlińska Przejawy stylu naukowego w Internecie (na przykładzie grup dyskusyjnych) 4/2011, s. 39-50
- Kamila Miłkowska-Samul Nowe oblicze plotki – plotka w Internecie 4/2011, s. 51-62
- Tomasz Chyrzyński Specyfika komunikacji językowej w mikroblogowym środowisku komunikacyjnym (na przykładzie serwisu Blip) 4/2011, s. 63-75
- Anna Tereszkiewicz Kilka uwag o nagłówkach w prasie tradycyjnej i internetowej 9/2012, s. 36-48
- Kinga Banderowicz Ekwiwalenty (?) porad specjalistycznych – profilaktyka i diagnozowanie chorób przez pacjentów (na przykładzie artykułów medycznych w pismach kobiecych oraz wypowiedzi internetowych) 2/2013, s. 75-87
- Emilia Danowska-Florczyk Czy komplementujący zawsze komplementują? (o komplementach niebezpiecznych na portalu nk.pl) 2/2013, s. 88-94
- Krzysztof Kaszewski Co niezadowolony klient pisze o sprzedawcy. Analiza komentarzy negatywnych w serwisie Allegro.pl 1/2014, s. 81-90
- Grzegorz Dąbkowski Potoczność w nagłówkach polskich i czeskich portali internetowych 3/2014, s. 47-60
- Artur Rejter Problematyka przemian gatunków mowy wobec teorii dyskursu 8/2014, s. 23-35
- Anna Tereszkiewicz Charakterystyka gatunkowa i funkcjonalna wpisów medialnych na Twitterze 8/2014, s. 48-61