Słowo kluczowe: język reklamy
Artykuły 1-20 z 31
- M. S. [Mieczysław Szymczak] Konkurs na hasła reklamowe Polskich Linii Lotniczych »LOT« 5/1979, s. 257-260
- Joanna Mietła Multiwerbizmy w języku polskich i czeskich reklam środków farmaceutycznych 7/1994, s. 40-51
- R. S. [Roxana Sinielnikoff] Reklamy 8/1994, s. 69-74
- Irena Kamińska-Szmaj Slogan reklamowy — budowa składniowa 4/1996, s. 13-22
- Jadwiga Lizak Sposoby wartościowania w reklamie telewizyjnej skierowanej do dzieci 8/1997, s. 43-49
- Magda Witucka Jak opisuje się zapachy w reklamie perfum? 3/1998, s. 1-8
- Irena Kamińska-Szmaj Słownictwo charakterystyczne dla tekstów reklamowych 6/1998, s. 5-11
- Kazimierz Ożóg Moda na potoczność w tekstach oficjalnych 8-9/1999, s. 29-37
- Jadwiga Lizak Elementy reklamy w języku dzieci przedszkolnych 8-9/1999, s. 108-114
- Danuta Załęcka Reklamy papierosów a problem rozumienia 8/2001, s. 41-47
- Bartłomiej Guz Język wchodzi w grę - o grach językowych na przykładzie sloganów reklamowych, nagłówków prasowych i tekstów graffiti 10/2001, s. 9-20
- Joanna Piller Recepcja reklam telewizyjnych przez najmłodszych odbiorców i jej wpływ na ich język 10/2002, s. 31-44
- Artur Matkowski Małysz a mowa polska 3/2003, s. 33-42
- Agnieszka Rosińska Jak reklamuje się perfumy 1/2004, s. 65-73
- Ewa Zalewska-Greloch Reklama w Internecie – polski punkt widzenia 1/2006, s. 29-41
- Józef Jaworski Slogany i hasła używane w okresie powstania kościuszkowskiego (poświadczone w tekstach publicystycznych) 2/2007, s. 37-53
- Wioletta Orlińska Kilka aspektów ewolucji języka tekstów reklam w Polsce w latach 1990-2001 – elementy perswazji retorycznej w reklamie. Analiza diachroniczna 3/2007, s. 29-35
- Jagoda Rodzoch-Malek Językowe mechanizmy zjednywania odbiorcy w reklamie religijnej 10/2008, s. 71-84
- Marcin Zabawa Awatar, pokój, centrum i inne: najnowsze zapożyczenia semantyczne w języku polskim 10/2010, s. 80-90
- Yordanka Ilieva-Cygan Próba charakterystyki języka motoryzacyjnych reklam prasowych 5/2011, s. 78-87