Słowo kluczowe: język mediów
Artykuły 41-56 z 58
- Tomasz Chyrzyński Tendencje w tworzeniu pseudonimów internetowych przez użytkowników polsko- i angielskojęzycznych – analiza porównawcza 3/2010, s. 81-96
- Joanna Smól Językowe sposoby wyrażania negatywnych emocji w komentarzach użytkowników serwisu aukcyjnego „Allegro” 5/2010, s. 51-61
- Marcin Zabawa Awatar, pokój, centrum i inne: najnowsze zapożyczenia semantyczne w języku polskim 10/2010, s. 80-90
- Alina Naruszewicz-Duchlińska Przejawy stylu naukowego w Internecie (na przykładzie grup dyskusyjnych) 4/2011, s. 39-50
- Kamila Miłkowska-Samul Nowe oblicze plotki – plotka w Internecie 4/2011, s. 51-62
- Tomasz Chyrzyński Specyfika komunikacji językowej w mikroblogowym środowisku komunikacyjnym (na przykładzie serwisu Blip) 4/2011, s. 63-75
- Yordanka Ilieva-Cygan Próba charakterystyki języka motoryzacyjnych reklam prasowych 5/2011, s. 78-87
- Mariola Milusz Wizerunek mężczyzny we współczesnej reklamie prasowej i telewizyjnej 7/2012, s. 89-97
- Edyta Manasterska-Wiącek Co razi w prognozie pogody? 2/2013, s. 95-105
- Anna Piotrowicz, Małgorzata Witaszek-Samborska Trwałość i zmienność mody językowej – w pięćdziesiąt lat od publikacji Danuty Buttler 4/2013, s. 19-33
- Ewa Kołodziejek Krem dla komfortu Twojej skóry – o (nie)nowej konstrukcji składniowej rozpowszechnianej przez reklamy 4/2013, s. 45-51
- Mariola Milusz Intertekstualność w reklamie prasowej i telewizyjnej 4/2013, s. 87-97
- Anna Cegieła Czym jest mowa nienawiści? 1/2014, s. 7-17
- Krzysztof Kaszewski Co niezadowolony klient pisze o sprzedawcy. Analiza komentarzy negatywnych w serwisie Allegro.pl 1/2014, s. 81-90
- Grzegorz Dąbkowski Potoczność w nagłówkach polskich i czeskich portali internetowych 3/2014, s. 47-60
- Anna Tereszkiewicz Charakterystyka gatunkowa i funkcjonalna wpisów medialnych na Twitterze 8/2014, s. 48-61