Słowo kluczowe: perswazja
Artykuły 1-20 z 28
- Witold Doroszewski Fragmenty przemówienia w dniu otwarcia VII Międzynarodowego Kongresu Slawistów w Warszawie 21.VIII.1973 2/1974, s. 49-52
- Olga Wolińska Syntaktyczne struktury perswazji w listach (na materiale listów Polonii) 2/1982, s. 73-81
- Małgorzata Święcicka O perswazji w tekstach mówionych dzieci sześcioletnich i siedmioletnich 6/1988, s. 444-449
- Grażyna Majkowska Językowe środki perswazji w przemówieniach politycznych 5/1989, s. 319-327
- Dorota Zdunkiewicz [Dorota Zdunkiewicz-Jedynak] Język w służbie stanu wojennego (o przemówieniu gen. Wojciecha Jaruzelskiego z 13 grudnia 1981 r.) 1-2/1991, s. 38-46
- Katarzyna Mosiołek-Kłosińska Językowa prezentacja przeciwników politycznych w wypowiedziach kandydatów na prezydenta w kampanii 1995 r. 1/1996, s. 12-20
- Dariusz Grzywaczewski Słowa sztandarowe i potępiane w wybranych tekstach publicystycznych 5/1997, s. 15-31
- Dorota Szarzyńska Perswazyjność dialogów kaznodziejskich (na przykładzie kazań dla dzieci) 7/1998, s. 43-51
- Michał Aleksander Moch Perswazja — wartości — wybór. O języku kampanii samorządowej 1988 roku 5/2001, s. 28-39
- Aldona Siwek Perswazja i sposoby jej wyrażania w miesięczniku „Twój Styl” 1/2002, s. 29-42
- Aldona Siwek Środki gramatyczne w funkcji perswazyjnej (na materiale z „Twojego Stylu”) 2/2002, s. 25-34
- Aldona Siwek Środki stylistyczne w funkcjach perswazyjnych (na materiale z „Twojego Stylu”) 3/2002, s. 43-55
- Grzegorz Majkowski Paralelizm składniowy jako wskaźnik perswazji w prozie kaznodziejskiej (na materiale kazań okresu oświecenia) 9/2002, s. 39-52
- Agnieszka Rosińska Jak reklamuje się perfumy 1/2004, s. 65-73
- Laura Polkowska Językowe środki perswazji w przemówieniach sejmowych Romana Giertycha 9/2004, s. 38-58
- Joanna Smól Perswazja w informacji telewizyjnej 6/2005, s. 48-57
- Katarzyna Klauzinska Autoprezentacja bezpośrednia i przewrotna 6/2006, s. 17-28
- Wioletta Orlińska Kilka aspektów ewolucji języka tekstów reklam w Polsce w latach 1990-2001 – elementy perswazji retorycznej w reklamie. Analiza diachroniczna 3/2007, s. 29-35
- Magdalena Zawisławska Źródła metafory DNA to księga życia 4/2007, s. 103-109
- Laura Polkowska Funkcje tautologii i pleonazmów we współczesnych wypowiedziach perswazyjnych 9/2007, s. 46-59